Saturday 15 November 2014

kali pertama.

Banyak-banyak perkara, kita mesti susah nak lupakan semua perkara yang kali pertama. Contohnya, pekerjaan pertama, kasut pertama yg dibeli sendiri, kali pertama pergi melancong, handbag branded pertama. Itu secara asasnya.

Banyak kenangan dan kali pertama yang aku buat bersama dia.

Kali pertama aku buat gila dengan dia. Dulu-dulu bila aku stress atau tertekan, aku suka memandu sendiri tanpa arah tujuan. Ada 1 malam tu, dia relahati nak teman aku. Dan aku rasa sejak tu aku dah tak pernah pandu sendiri lagi.

Terlalu banyak kali pertama aku dengan dia.

Kali pertama aku pergi makan kat restoran romantis. (Memang aku nak bawak gi makan situ dgn someone yg betul2 meninggalkan kesan dan cinta dalam hidup aku.)

Kali pertama aku menikmati pemandangan matahari terbenam. And then i fall in love with sunset. (Memang pernah berangan nak tgk sunset dgn yg tercinta, tapi time tu bajet nak tgk kat atas gunung atau bukit. Kehkehkeh)

Sungguh, terlalu banyak kali pertama aku dengan dia. Dan semua itu sangat terkesan dalam hidup dan diri aku.

Terima kasih untuk segala kenangan. Terima kasih.


ikhlas dari,

Yg sayang awak.
3.19 am

No comments:

Post a Comment