Wednesday 19 November 2014

jangan.

Jangan tinggalkan saya. Saya merayu jangan pergi tinggalkan saya. Saya tak cukup kuat nak lalui semua ni tanpa awak. Saya memang tak kuat tanpa awak.

Saya dah berjalan sejauh ni. Tolong jangan tinggalkan aaya. Tolong.. saya tak bersedia untuk hilang awak lagi. Saya betul-betul belum bersedia dan takkan bersedia untuk itu. Dalam dunia ni, tiada apa lagi saya kejar, selain kasih sayang awak dan masa depan kita dan keluarga kita. Tinggal beberapa langkah sahaja untuk saya menang dalam perjuangan saya. Tolong.. jangan pergi..

awak masih ingat tak dulu awak sakit, awak kata soal mati. Sekarang saya sedang merasainya. Saya rasa mati itu selayaknya untuk saya kalau awak tiada. I will fight for us. Saya dah berjalan jauh sangat. Tolong.. bagi saya peluang untuk rasa bahagia.

segala apa yang saya lakukan, semuanya untuk kita.

Tolong.... saya merayu.... cukup kita sakit dulu.. dont let it happen again.. please..

sungguh, saya sayang awak. Remember that. U'r my first and will be my last, forever.

*p/s I love you




No comments:

Post a Comment