Friday 9 May 2014

Selamat Pagi Hati!

Alhamdulillah, masih bernafas. Aku harap nafas ni dapat digunakan sebaik mungkin.

Seperti biasa mimpi yang indah menemani malam aku. Allah kan sayang aku.. Dia uji tapi dalam tak sedar dia beri juga bahagia untuk aku rasa.

Nikmat Allah tu!

"Nikmat Allah yg mana mahu kau dustakan?!"

Allahuakbar.

Rutin aku seperti biasa. Hidup dalam kurungan yang membataskan segalanya. Tapi rasa cinta tu tiada batasannya. TERIMA KASIH ALLAH! kerana tiada apa yg dapat membataskan perasaan ini. ALHAMDULILLAH. Hikmah yang telah aku perolehi.

Hari ke14, tidak aku pasti berapa bacaan penimbang berat. Selera aku mati. Tapi bila ingat cinta Allah, aku gagahkan diri. Sebab aku teringin nak tau hikmah yg akan aku terima hasil ujian ini.

tak sabar. Weeeeee.

Oh lupa, bermula hari pertama disini, boleh kira berapa kali aki ambil sarapan pagi.

jemput sarapan ya.

Assalamualaikum! ;)

No comments:

Post a Comment