Wednesday 7 January 2015

berjalan atas impian

Lama dah aku tak jengah diari ni. Aku tak kuat bila baca balik apa yg aku tulis ni. Sakitnya tuhan je yang tau. Aku rasa useless. Satu lagi alasan kenapa dah jarang kongsi cerita kat sini sebab aku dah ada tempat baru untuk luahkan segala sakit dan perasaan ni. Tempat baru itu adalah INSTAGRAM! hahaha tapi sama macam blog ni, aku rahsiakan identiti aku. Aku kongsi setiap kata-kata dari hati aku sendiri. Alhamdulillah. Kat mana lagi perlu aku kongsikan rasa dalam ni bila semua yang dsisi semakin pergi... yang jengah cuma dalam mimpi.. jadi, aku pilih kongsi di instagram. Kurang2, dapat juga aku lepaskan rasa kasih, rindu, cinta, sakit aku ni kan?


Hal aku tetap berjalan. Walaupon rumit, akan aku lawan. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment