Monday 29 December 2014

izinkan aku cinta kau dari jauh

Sakit.. aku sedar kau semakin mula menjauh.. tapi aku cuba nafikan..

aku tak mampu menahan diri ini dari terus mencintai kau.. dah hampir penamat 2014...

pergi lah sayang.. pergilah.. andai aku membawa derita kepada kau, pergilah sayang.. jangan didekat lagi dengan aku.. biar aku lihat mu dari kejauhan..

aku sungguh cinta kau...

pergilah sayang, andai itu beri kau bahagia.. aku kepingin saksi kau senyum ketawa dan bahagia.. bersama aku, hidup mu penuh derita..

biar aku selesaikan apa yg telah aku lakukan..

jika diizin tuhan, akan aku kembali cari mu.. kiranya kau masih sudi untuk hidup dengan ku..

dah tak tertitis air mata ni.. dah tak tersakit dengan segala torehan ni.. cukup kau tau, betapa aku cinta kau sungguh2..

jaga diri mu baik baik sayang.. aku akan sentiasa bersedia untuk mu.. bila bila kau perlu teman bicara, aku sudi..

pergilah sayang, andai itu membahagiakan mu..

izinkan aku cinta kau dari jauh...


si hancur hati
29 Dis 2014.

No comments:

Post a Comment